onsdag 3. desember 2008

Tre mot tre er ikke feigt

,

6 kommentarer:

K.m. Hudson sa...

god dag Din fotoer er skjønn. Du virkelig har en acquirement med fotografi. Fortsette det stor arbeide.
:]

Takk skal du ha

-Kevin (kevinhudson.blogspot.com)

Fotosekken sa...

Thank you, Kevin.

Anonym sa...

Et herlig smykkeskrin med masse flotte fotografier, og ser til min begeistring at dine spesielle evner med tilrettelagt tekst får det hele over toppen. God sort Anne !

Fotosekken sa...

Hei Svenn!

Kjempekoselig å se at du har vært innom! =o) Og jeg er selvfølgelig svak for skryt, kan du skjønne. *glis* Takk!

Corvus sa...

Dette bildet liker jeg godt. Koselig på en måte. Og fine farger! :o)

Fotosekken sa...

Heisann Corvus!

Så hyggelig at flere liker bildet! =o) Jeg liker linjer som går mot hverandre, tykke streker, fine streker, fargeklatter mot fargesvakt. Dessverre kom jeg ikke inn i tømmerhytta, men åh, jeg skulle gjerne vært INNE og sett etter levde spor. Takk for besøket og velkommen igjen!

Legg inn en kommentar