onsdag 17. desember 2008

Fossegrimen inviterer til fest

,

7 kommentarer:

Corvus sa...

Morsomt bilde! :oD

Anonym sa...

Artig påfunn! Ler! Fine og varme farger.

Anonym sa...

Sier meg enig med resten her, arig påfunn. Liker den lange lukkertiden som gir fin bevegelse i vannet.

Fotosekken sa...

Hei Corvus, Anne-Sophie og Ivar!

Dette var en slags utstilling, eller installasjon er det vel rette ordet, langs en bekk i sommerkvelden. Lamper i forskjellige størrelser og fasonger, og orgeler som laget lyd uten at noen spilte. Bildet er tatt litt i forbifarten med lang lukker, og hadde nok vært meget bedre med god tid og stativ. Men, turen var minnerik likevel. =o)

Tusen takk for kommentarer!

Lene sa...

Haha...Susehodet her klarte å legge igjen kommentaren laaangt nedenunder her. Kopierer og legger den inn her og ;)

Hei på deg i nest siste 2008 kvelden :)

Jeg har forstått det sånn at min mann har vært på blinddate... Med DIN mann ;)) Hahaha - hadde jeg ikke bedre visst, sier nå jeg :) Og nå er der laaange telefonsamtaler på gang. Kjempekoselig, det, da :)

Herlige bilder du har lagt ut her siden sist. Bare drar på smilebåndet her, jeg - over knuste hjerter og lamper på avveier. Festlig :)) Jeg trodde først du hadde ordnet og dandert selv, men leste kommentaren din. Skjønner at det ble en minnerik og fin tur. Det håper jeg også feiringen hos dere blir i morgen kveld. Selv styrer jeg med karamellpudding her nå i kveld, mens kalkunen har stått til tining siden i går formiddag.

Kos dere masse! Og så hadde det vært koselig å bli om vi ble med disse mennene våre på date i 2009 :)

Fotosekken sa...

Heisann Lene og beklager mitt uendelig trege svar! Ja, jammen foregår det dating, forholdsvis åpent, men dog... =o) Tror absolutt vi får slå følge en passende gang.

Og godt nytt år!

Federico Pomponi sa...

Wow!!!
Great Photo and best idea...

Regards from Argentine

Legg inn en kommentar