tirsdag 9. desember 2008

Dråper med ambisjoner

,

2 kommentarer:

Lene sa...

God kveld, Fru Rune ;) Fru John nedi dalen her ;)

Såååå vakre bilder du har her. Og så moro med et bloggknipsepar rett på andre siden av åsen. Jeg tar med meg linken din og titter garantert innom igjen. Jeg skrev til Rune at jeg ikke er like aktiv med kameraet om dagen - en viss høytid i anmasj, så styrer vel litt mere med forberedelser her.

Ha en fin kveld over der :)

Fotosekken sa...

Hei Fru John! =o) Tusen takk for ros og jeg sender den tilbake til deg. Massevis av rolige, fine bilder inne hos deg! Vinteren er ikke min høysesong heller - jeg er en frysepinn som gjør meg best under pledd når det kryper ned mot blå grader. Så da får man kose seg med gamle bilder mens man venter...

Hilsen fra bakketoppen

Legg inn en kommentar